Meli-Melo

Akademia Rozwoju Osobistego Kobiet

Joga Vinyasa

Vinyasa oznacza dynamiczną, skoncentrowaną postawę.

Klasyczne i statyczne asany są tutaj wykonywane dynamicznie wraz z oddechem. Kluczową sprawą w tej odmianie jogi jest więc oddychanie w trakcie wykonywania ćwiczeń. Duży nacisk jest także kładziony na to, co dzieje się pomiędzy figurami, na płynne przejścia od jednej figury do drugiej.

Vinyasa ewoluowała z Hatha Jogi. Asany oraz sama praktyka przebiega jednak w obu odmianach inaczej i mimo, że cel mają ten sam – ćwiczenie ciała i umysłu, to jednak osiągają go innymi drogami. Ćwiczenia Vinyasa wykonywane są szybciej, w Hatha wolniej.

Vinyasa Joga pozwala zbudować wewnętrzną i zewnętrzną równowagę, siłę fizyczną, elastyczność oraz wytrzymałość ciała. To wszystko, razem w połączeniu ze świadomym oddechem i medytacją, energetyzuje i orzeźwia ciało oraz umysł. Sekwencja asan mobilizuje ciało w inteligentny sposób, dając możliwość indywidualnego dopasowania praktyki jogi do własnego poziomu fizycznego, oraz aktualnego stanu psychicznego i nastroju.

 

Joga wprowadza równowagę wewnętrzną i pozwala odświeżyć spojrzenie na szarą rzeczywistość. Takie podejście wynika z tradycji i dzięki niemu w naturalny sposób uczymy się koncentracji.

Po sesji jogii wychodzimy wyciszeni, a także wzmocnieni wewnętrznie.


Intruktorka: Małgorzata Popławska-Warelis

880 717 069 info@meli-melo.pl
Aerial Joga
Joga
belly dance